Voorbereidingen - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van Mark & Iris - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van Mark & Iris - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark & Iris

02 Augustus 2014 | Nederland, Driebergen-Rijsenburg

Vrijdagnacht 0.40! Nog ruim twee dagen en dan gaat de grote reis beginnen. Zoals het er nu naar uitziet hebben we alle voorbereidingen (bijna) achter de rug en kunnen we bepakt en bezakt op reis. Vorige week al een mooi afscheidsfeestje in Driebergen, vandaag een heerlijke middag en avond met de familie in Leersum en morgen nog een heerlijke middag en avond met de familie in Driebergen! Al met al komen de kriebels en zenuwen nu wel!

Als alles goed gaat willen we samen hier jullie op de hoogte gaan houden van alles wat we tijdens onze "trip around the world" meemaken! Mochten jullie het handig vinden, dan kan je je ook inschrijven voor de mailinglijst. Ook zullen we via Facebook proberen alles bij te houden en te koppelen!!

Nu nog even 2 dagen knallen in Nederland, voordat het vliegtuig ons naar New York zal brengen!!!

• 02 Augustus 2014 - 07:59

Anja Janssen:

Hey Mark en Iris,

Wij wensen jullie heel veel plezier op deze mooie en spannende reis.
    Geniet en maak onvergetelijke herinneringen met zijn tweetjes.

Heel veel liefs,
    Anja en Oscar